هتل های 3 ستاره آنتالیا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

هتل لارا پلازا یک هتل 3 ستاره است که تنها 10 کیلومتر تا مرکز شهر و 5 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل ساحلی بسیار زیبا است و مسافران عزیز تور آنتالیا 94 که مهمان این هتل هستند تنها 200 متر تا پلاژ خود فاصله دارند. هتل لارا پلازا متشکل از 73 اتاق با چشم انداز رو به دریا است که بسیار زیبا و دلنشین است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی , استخر , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , سالن پینگ پنگ و والیبال و... اشاره کرد. علاوه بر این در رستوران این هتل سه وعده غذایی (صبحانه نهار و شام ) به صورت بوفه سرو می شود و مسافران تور آنتالیا بهار 94 با اقامت در این هتل می توانند از طعم غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.

 

 

 

 

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

هتل رویال سیتی لارا یک هتل 3 ستاره است که دقیقا در کنار دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد به همین دلیل دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد. این هتل دارای اتاق هایی تمیز با سیستم تهویه هوا , بالکن رو به دریا و تمام امکانات رفاهی لازم برای مسافران عزیز تور آنتالیا 94که در این هتل اقامت دارند می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز , سونا , حام ترکی و حمام آفتاب و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

مسافران خوش خوراک تور آنتالیا 94بدانند که در رستوران این هتل می توانند غذای دلخواه خود را میل کنند و از طعم فوق العاده آن لذت ببرند. صبحانه این هتل به صورت بوفه است و انواع سالادها , دسر های سنتی و پیش غذاهای لذیذ را می توانند در کنار غذای خود که به صورت سلف سرویس است نوش جان کنند. علاوه بر این هتل رویال سیتی دارای یک کافه است در آن کوکتل های خوش مزه ای سرو می شود. مسافران تور آنتالیا بهار 94 می توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند و طعم غذاهای خوش مزه را بچشند.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

 

 

 

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

هتل دلفین کلاب یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است و مسافران تور آنتالیا 94می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.این هتل تنها 60 متر با ساحل و 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.از مزیت های این هتل این است که ایستگاه های حمل و نقل عمومی درست جلوی درب هتل می باشد.همچنین فروشگاه و مرکز خرید در نزدیکی هتل نیز می باشد. هتل دلفین کلاب متشکل از 5 طبقه و 80 اتاق دوتخته و چهار سوئیت می باشد. این هتل در سال 2006 بازسازی شده و دارای یک باغ بسیار زیبا است که وقتی مهمانان عزیز وارد باغ این هتل می شوند از چشم آنداز زیبای آن لذت می برند.از امکانات هتل دلفین کلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:استخر , سونا , سالن ماساژ , میز تنیس , حمام ترکی , الاکارت رستوران و.... . همچنین اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , میی بار , بالکن , تلویزیون و... می باشند. مسافران تور آنتالیا 94می توانند از امکانات این هتل 3 ستاره و مجهز بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 11 فروردين 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی